Peugeot Yenilenmiş 3008 Kamuflajlı Piyasaya Sürüldü
PeugeotYenilenen 3008’i farklı bir lansman konsepti ile kamuflaj içinde sergileyerek Peugeot tutkunlarını da sürece dahil etmiş oluyor.
Mayıs ayında başlayan operasyonun ilk aşamasında Peugeot, yeni 3008’in prototiplerinde kullanılacak yeni kamuflajları sosyal ağlarında oylamaya sundu. Haziran ayı boyunca markanın çeşitli sosyal ağlarında binlerce oy kullanıldı ve üç kamuflaj teması seçildi. Bunlar; Sokak Sanatı, Görsel Sanatlar ve Prototip temaları olarak belirlendi.
Peugeot tutkunlarının tercih ettiği bu kamuflajlar, haziran ayında üretilerek bu yaz Avrupa yollarında son geliştirme testlerinden geçecek olan yeni Peugeot 3008’lerde uygulandı. Bu süre zarfında #CAMOCATCH CHALLENGE, bu kamufle edilmiş Peugeot 3008’lerden birini görme şansı olan herkesi (güvenlik kurallarına uygun olarak) fotoğraf çekmeye ve 15 Temmuz – 15 Ağustos tarihleri arasında kişisel sosyal ağlarında (Facebook ve Instagram) paylaşmaya davet ediyor. Elbette #CAMOCATCH ve @Peugeot hashtag’lerinin de eklenmesi gerekiyor. Tüm kamufle edilmiş 3008’ler ayrıca bir QR Koduna sahiptir. Bu sayede takipçiler QR Kodu okutarak #CAMOCATCH operasyon web sayfasına ulaşabilirler.
Peugeot ayrıca, dünya prömiyerinden sonra yeni 3008’i basın test sürüşlerinde denemeye özel olarak davet edilecek olan 6 kazananı seçmek için başvuruların ortasından (kişi başına yalnızca bir başvuru) çekilecek. Peugeot, Eylül ayında yeni 3008’deki kamuflaj perdesini kaldıracak.
>